PREMIÄR I KVÄLL - "Fånga ditt liv med Lifecap"

PREMIÄR: "Fånga ditt liv med Lifecap", Direktsändning i Radio Roslagen i kväll klockan 19-20 - delta via chat eller ring 0176-16100 under sändning och berätta vad du anser vi ska ta upp för ämnen. Vi har tillgång till en rad olika coacher och terapeuter som vi kommer att bjuda in att delta under våren. Det unika med programmet är att de som deltar inte bara har läst om problemen de hjälper sina klienter med att komma tillrätta med, de har vanligtvis även haft dem och hanterat dem effektivt själva (till skillnad från många psykologer och terapeuter som enbart har den teoretiska kunskapen). Deltagarna i radiosändningarna har själva varit i "Läskiga skogen" de har hittat ut och hjälper idag sina klienter att navigera sig fram till ett bättre mående utifrån både ett brett teoretiskt kunnande OCH egen erfarenhet. Det går även att lyssna till det inspelade programmet via web-radio efter sändningens slut. Först ut på besök hos Gaya i studion är Åsa Nilsson som själv tillfrisknat från ångest.