Han sa Ja!

På söndagseftermiddagen sa Edward af Sillén Wahlgren JA till sin Pernilla. Allt skedde i en intim tillställning med de närmsta vännerna affärskollegorna på the Little Vegas Chapel i Las Vegas, Nevada. Nu har föreställningen fått sin regissör.

En perfekt romans som i dagarna skall resultera i en gemensam bebis, en bebis som kommer att visa sig för offentligheten och den samlade pressen genom sin födelse den 23 januari på Lilla Cirkus, Stockholm.

Närmast Pernilla vid födseln kommer hennes tre vise män att guida henne i form av Ola Forssmed, Kim Sulocki och Måns Nathanaelson starkt påhejad av heliga gudmor Hanna Hedlund. Nu välkomnar vi alltså också Edward som kapten till Hybris Kajutan.

--------

Efter att ha firat sina 40 år på scen och 50 år på jorden i ett födelsedagskalas som pågått i ett och ett halvt år med 135 000 av hennes närmsta vänner kan inte Pernilla Wahlgren få nog. Trots att ensemblen försökt att stoppa henne så är nu beslutet taget att det kommer att bli en helt ny show, med premiär på Lilla Cirkus, Stockholm den 23 januari 2020.

Så åter igen efter den prisbelönta och helt utsålda föreställningen Kort, Glad & Tacksam tar hon med sig vännerna Hanna Hedlund, Ola Forssmed, Måns Nathanaelson och Kim Sulocki i ännu en humorföreställning fylld av musik, sketcher och parodier i ett underhållande temo.

Nu släpps också hösten 2020
Efter frågor om kompletterande konsertstäder har vi idag också hittat en lösning för att öka på med ännu en spelperiod - hösten 2020. Det innebär att onsdagen den 2 oktober 2019 släpper vi nya shower till nya städer! Självklart läggs det också till dagar på de städer som redan idag sålt ut sina föreställningar på våren 2020, dvs Malmö, Växjö och Örebro.

03/10 - Norrköping, Louise de Geer 19:30
05/12 - Jönköping, Jönköpings Konserthus 19:30
11/12 - Lund, Sparbanken Skåne Arena 19:30
12/12 - Kalmar, KalmarSalen 19:30

Biljetter till "Pernilla Wahlgren har Hybris” hösten 2020 släpps onsdag 2 oktober kl 10.00 via pernillawahlgrenharhybris.se samt lokala biljettombud.

Producent:
Lasse Karlsson, Lifeline