Gå direkt till innehåll
Lifeline presenterar i samarbete med AG och Trädgår´n "Eric Saade x Johan Jureskog – The Dinner Show"

Eric Saade x Johan Jureskog – The Dinner Show
Ett helhetskoncept med mat och popmusik!

Johan och Eric träffades via Erics frekventa besök på restaurang AG. Eric är själv väldigt vin- och matintresserad och därför fastnade de alltid i samtal om just det. Samtidigt var Eric på väg att planera för sitt nya projekt. En egen show!

”Jag som artist älskar helhet! Maten ska vara en lika stor upplevelse som musiken. Jag har själv aldrig gått på en show där maten varit ett fokus. Jag vill förändra det! Just för att jag älskar helhet! Därför ringde jag Johan!” säger Eric Saade.

Eric Saade är en av Sveriges största popartister. Johan Jureskog är en av landets största stjärnkockar. Tillsammans kommer de skapa något helt unikt med ett exklusivt antal platser under två helger på Trädgår'n i Göteborg.

Datum:
fredag 29 okt – Trädgår´n, Göteborg
lördag 30 okt – Trädgår´n, Göteborg
fredag 5 nov – Trädgår´n, Göteborg
lördag 6 nov – Trädgår´n, Göteborg

Biljetter till "Saade x Jureskog - The Dinner Show" via www.tradgarn.se/saadexjureskog och Tickster.

Restaurang Trädgår´n:
”Vi släpper biljetter med förhoppning om att vi ska kunna genomföra detta tillsammans för våra gäster. Vi följer noga restriktionerna och anpassar utifrån dessa. Trädgår´n har anpassat sittningen med avstånd mellan borden, bordsservering, handsprit, utspridda ankomsttider etc. Varmt välkomna!”

Eric Saade släppte för någon vecka sedan singeln "Like U Used To", lyssna på den här på Spotify. Missa inte Eric som gästar Lotta på Liseberg ikväll på Tv4 där han framför nya singeln live. Han får också sällskap av Johan i programmet och vi får en försmak av de kommande samarbetet.

För mer information och kontakt med Eric & Johan hör av er till oss.

Taggar

Lifeline

Idag representerar Lifeline ett brett spektrum av olika artister och underhållare inom musik, komik, teater och uppträdanden.