Sean Banan firar 10 år som artist - åker på stor sommarturné!

I sommar reser Sean Banan landet runt med storslagen turné för att fira 10 år som artist! Turnépremiären äger rum den 18 maj i Östersund, sedan följer inget mindre än 20 städer som får uppleva en helt ny jubileumsshow. Som vanligt blir det nya tokerier och skämt från landets gladaste Banan!

– Det ska bli fantastiskt roligt att möta publiken igen! Jag älskar mina fans och att fira tio år som artist är helt underbart. Bananen lever vidare, säger Sean Banan.

Sean Banan behöver knappast presenteras närmare för den stora allmänheten. Komikern, skådespelaren, sångaren och dansaren från Göteborg har dragit storpublik till familjeevenemang varje gång han åkt på turné. Naturligtvis får man höra alla hans storslagna hits ”Skaka Rumpa!” ”Copacabanana”, ”Sean den förste banan”, ”Gamers” och ”Bananaman” när han intar scenen.

Turnéplan sommar 2019:
24/8 - Halmstad, Stadsfest
31/8 - Upplands Väsby, Väsbyhemdagen
07/9 - Gislaved, Gislaveds Hus 70 årsjubileum
Många fler datum tillkommer!

Biljetter säljs via www.lifeline.se samt lokala biljettombud.