Sven Ingvars spelar Live i egna ”vardagsrummet” på Sliperiet i Borgvik med en intim konsert  - ”Visor som tystna”

Längtan efter att stå på scenen är stor och i dessa tider, när musiken, visorna nästan tystnat, vill vi i Sven Ingvars, efter 7 månaders tystnad äntligen låta vår musik ljuda levande för dig igen.

Sven Ingvars presenterar ”Visor som tystna” en avskalad serie konserter där du får komma bandet riktigt nära musikaliskt i egna ”vardagsrummet” på Sliperiet. Du kan välja om du vill avnjuta konserten tillsammans med en härlig middag eller som en ren konsert.

Det finns ett begränsat antal biljetteer som släpps lördag den 3:e oktober kl. 10.00
och kan beställas via ScalaTeatern

”Vi hoppas att den längtan vi känner är ömsesidig, och att vi tillsammans gör detta möjligt! Här på Sliperiet känner vi oss hemma och här kan vi utforska vårt digra låtregister på ett sätt vi sällan hinner göra annars, vilket resulterar i ett fantastiskt möte mellan nu och då”. - Oscar Magnusson

Pris per person:

Konsert & Supé 1495:- (50 platser)
Konsert: 865:- (50 platser)
Konsert c:a 60 min

Vi är självklart ytterst noggranna med att följa de restriktioner som åligger denna typ av evenemang enligt FOH.

Konserterna ”Visor som Tystna” kan ses följande datum:

13 nov Sliperiet, Borgvik
14 nov Sliperiet, Borgvik
20 nov Sliperiet, Borgvik
21 nov Sliperiet, Borgvik
28 nov Sliperiet, Borgvik
4 dec Sliperiet, Borgvik
5 dec Sliperiet, Borgvik
11 dec Sliperiet, Borgvik
12 dec Sliperiet, Borgvik

För mer information om konserten hör av er till Lifeline.se
För mer information och kontakt med Sven Ingvars hör av er till PR & Beyond, helene.wigren@prbeyond.se