Ny AQVIA®Balance – sobert svart

AQVIA®Balance Black är det senaste tillskottet bland kolsyremaskiner från AGA. Den har samma stilrena design som övriga kolsyremaskiner i AQVIA-serien och är enkel att använda. Med en knapptryckning fixar du lätt friskt bubblande vatten och slipper bära hem tunga flaskor från butiken.

En sobert svart AQVIA®Balance Black blir ett säkert lyft för ditt hem. Ge bort till någon du tycker om eller behåll den själv.

AQVIA® Balance Black levereras med en vattenflaska (1 l) och en AGA kolsyrepatron som ger cirka 60 liter kolsyrat vatten. Vikt 2,5 kg inklusive kolsyrepatron och PET-flaska.

Cirkapris: 799 kr (inkl moms).

För mer information, kontakta:

Håkan Hansson, produkt- och marknadschef för konsumentprodukter, AGA Gas AB

E-post: hakan.hansson@se.aga.com

Läs mer på www.myaga.se

AGA:s kolsyremaskin bäst i test

AGA:s kolsyremaskin, AQVIA Balance, blev bäst i test när SVT-programmet Plus 2012-10-04 granskade olika kolsyremaskiner på marknaden. AQVIA Balance vann testet med motiveringen: bra pris, lätt att använda och ger utlovad mängd dryck (www.svt.se/plus/hemmamaskintest).

AGA tillverkar och marknadsför industrigaser och specialgaser för olika ändamål. I samarbete med kunderna, utvecklar vi totallösningar som omfattar gaser, kunskap om processer, gasutrustning och service. Med avancerad gasteknik gör vi det möjligt för kunderna att öka lönsamheten, säkerheten och kvaliteten samtidigt som miljön skyddas. AGA i Sverige ingår i Linde Group region Europe North där även övriga nordiska länder och Baltikum ingår. AGA är en del av Lindekoncernen, ett världsledande gas- och engineeringbolag med ca 62 000 anställda i omkring 100 länder. Läs mer på www.aga.se, och www.linde.com

• Industri, tillverkning

Magnus Backteman