Lindgrens förlänger nu erbjudandet på fönster till att gälla hela sommaren

Succén fortsätter, Lindgrens sommarerbjudande fortsätter att gälla hela sommaren.

"Vi ser ett stort intresse för våra underhållsfria fönster, vi har dessutom utökat antal fanér att välja emellan till hela 43 färger", säger Freddy Blåder på Lindgrens i Borlänge.

"Vi vet att våra kunder är prismedvetna. Vi vill därför ge samtliga våra kunder en sommarpresent, 30% rabatt på våra redan billiga fönster för alla som byter till våra underhållsfria fönster i hela fastigheten. På så sätt når vi våra uppsatta mål också nu när vi introducerat plastfönster samt trä- och aluminiumfönster i vårat utbud", säger Blåder"

Lindgrens Plåt, Vent & Fönster AB är ett mer än 45 år gammalt familjeföretag i Kvarnsveden i Borlänge kommun. Med marknadsområde Borlänge, Falun, Avesta, Hofors, Leksand, Ludvika, Mockfjärd, Mora, Rättvik och Sandviken. Vi har genom åren levererat bl.a. takplåt och byggplåt till stora byggföretag, allmännyttan samt privata villaägare.

• träfönster
  • plastfönster
  • borlänge
  • pvc fönster
  • aluminiumfönster
  • byta fönster
  • underhållsfria fönster
  • dalarna

Takplåt, byggplåt, vattenavrinning och plåtslageri i Dalarna sedan 1983Vi är ett byggföretag som kan plåslageri, takbyte och fönster. Vi är ett familjeföretag inom takbyte, takrenovering, plåtslageri, takplåt, smide och sedan en tid även träfönster, aluminiumfönster och underhållsfria fönster s.k. pvc-fönster. Vi har dessutom erfarna snickare, plåtslagare och personal som är vana vid smidesarbeten och allt arbete som takläggare såsom takplåt, takpannor och vattenavrinning - hängrännor o stuprör. Vi är verksamma i Dalarna med marknadsområde Borlänge, Falun, Ludvika, Avesta, Sandviken, Hofors, Mockfjärd, Mora, Rättvik och Leksand. Varmt välkomna att kontakta oss!