Nu öppnar biljettbokningen till Ingenjörsdagen Online Edition 2021

Nu öppnar biljettbokningen till Ingenjörsdagen Online Edition 2021. Det blir en dag med strålkastarljuset riktat mot ingenjörerna och de framgångar som redan skapats men även en blick in i framtiden och den teknik och de lösningar som kommer göra vår värld till en smartare och bättre plats. Under dagen delas även Stora Ingenjörspriset ut!

I år kommer Ingenjörsdagen bli en en streamad sändning som leds av Emma Frans och Gunnar Wetterberg! De kommer under dagen träffa inspirerande personer som delar kunskap och insikter. Biljetterna är kostnadsfria.

Ingenjörsdagen arrangeras av Linti Group tillsammans med Solita, Scania, Skanska, Axis Communications, Female Engineer Network och Ingenjörsjobb.

Stora Ingenjörspriset delas ut i kategorierna:

- Ledarskap
- Inkludering
- Hållbarhet
- Innovation
- Digitalisering

"Det är otroligt kul att vi nu närmar oss. Vi har velat skapa en dag för ingenjörer under många år och nu händer det. Tanken är att vi under framtida Ingenjörsdagar kommer kunna fira ingenjörskonsten fysiskt men jag är jättenöjd med formatet som vi nu sänder. Det blir en skön tv-studio med många fantastiska gäster. Emma och Gunnar är verkligen superproffs så jag känner mig trygg i att det blir både underhållande och lärorikt", berättar Tim Bräck, en av initiativtagarna och vd på Linti Group.

Boka biljett här

Foto: Niklas Nyman/Volante & Christine Olsson