Bli Live at Heart-supporter idag!

UNDER LIVE AT HEART KOKAR ÖREBRO av musik och festivalyra med tusentals besökare, hundratals musiker och branschdelegater från olika delar av världen. Detta ger ert företag ett unikt tillfälle att synas i samband med Öre­ bros stora musikhändelse.

PANDEMIN SLOG HÅRT PÅ KROGAR, artister, scentekniker och arran­ görer. Vi behöver träffas och uppleva livemusik mer än någon­ sin. När krig rasar i vår närhet och när människors frihet hotas blir behovet av samhörighet och gemensamma upplevelser ännu större.

LIVE AT HEART BYGGS AV JUST Örebros krogar, restauranger, musiker, arrangörer och hotell. Genom att stödja Live At Heart så stöder du alla dessa i en åter­ uppbyggnad efter pandemin.

GE DINA ANSTÄLLDA EN VÄLFÖRTJÄNT festivalupplevelse i sommarpre­ sent, lotta ut till era kunder eller ta med partners.

SUPPORTERPAKETET 5000KR

• Live at Heart halsduk 2022
• Unik supporterdekal
• 5 Festivalpass
• Exponering supporteraffisch
• Skräddarsytt erbjudande i Live at Heart­appen

Välkommen att bli en del av Live at Hearts fantastiska nätverk!

Kontakta oss för mer information om våra supporter- och partnerpaket

KONTAKT:Martin Qvarfordt, 070–854 39 34 E-POST: martin@liveatheart.se

• Örebro

Live at Heart is a showcase festival and industry conferences. We are showcasing the stars of tomorrow and bringing creative professionals together to inspire, learn and create. During Live at Heart, hundreds of artists, filmmakers, industry delegates and thousands of Live at Heart fans come together in the heart of Örebro - all from different backgrounds, cultures and industries.

Visit us at www.liveatheart.se

Martin Qvarfordt