BOUTIQEFESTIVALEN CYME FEST ADDERAR FLER NAMN PÅ LINEUPEN, PRESENTERAR POP-UP-MARKNAD OCH EN EXKLUSIV MERCHKOLLEKTION

Den 31 maj arrangerar det kreativa kollektivet LADIESLOVE tillsammans med Luger och Live Nation initiativet Cyme Fest på Trädgården i Stockholm. Cyme Fest är en plats där exceptionella talanger hyllas med visionen att skapa en mer diversifierad och jämlik scen. Nu presenteras den slutgiltiga lineupen med en par nya artister och DJs. Och även en pop-up-marknad.

Den noga utvalda uppställningen av artister som Cyme Fest presenterar innehåller namn som Ayra Starr, Amaria BB, ENNY, HAWA, Nápoles och Venus Anon. Nu utökas programmet med ett flertal DJs där vi bland annat hittar LADIESLOVE själva samt Linda Jordan, Denaas, Wonekai, Lil Shiit och Kim Öhman.

Cyme Fest presenterar även en eklektisk pop-up-marknad med innovativa och inflytelserika varumärken och kreatörer. Detta för att skapa utrymme för likasinnade att mötas och bli inspirerade. Samt för att lyfta varumärken och individer i syfte att bana väg för nya kreatörer och entreprenörer.

I samarbete med HUMANA Second Hand släpps också en exklusiv merchkollektion för Cyme Fest. Kollektionen består av 50 unika plagg med fokus på jeans, kjolar, jackor och accessoarer och kommer att säljas exklusivt under festivalen den 31 maj.

Biljetter finns ute nu på LiveNation.se och Luger.se .

Datum:
31 maj 2023, Trädgården Stockholm