MATT CORBY TILL SVERIGE I HÖST

MATT CORBY TILL SVERIGE I HÖST

För bara några veckor sedan spelade Matt Corby inför ett utsålt Nalen och nu står det klart att han återvänder till Sverige redan i höst! Missa inte när sensationen Matt Corby intar Annexet den 27 september 2023.

Biljetter släpps på måndag den 20 februari klockan 10:00 via LiveNation.se

Är du medlem på LiveNation.se? Då kan du säkra dina biljetter redan nu på fredag 17 februari klockan 10:00. Förköpserbjudandet är tillgängligt till och med måndag 20 februari 09:00. Bli medlem via LiveNation.se

I slutet av januari stod Matt Corby på scen inför ett fullsatt Nalen i Stockholm och för de lyckliga som fick tag i biljett blev det en intim och oförglömlig kväll. På grund av hög efterfrågan kommer han nu tillbaka en gång till i år, den här gången till Annexet i Stockholm.

Med två hyllade album i bagaget, “Telluric” från 2016 och “Rainbow Valley” från 2018, och flera kritikerrosade singlar är han nu högaktuell med senaste singlarna “Problems” och “Reelin’”. Hans karriär startade redan som 16-åring och han har sedan dess blivit känd för att lyckas fängsla en hel publik med sina mjuka och samtidigt gripande liveframträdanden.

Missa inte Matt Corby på Annexet den 27 september 2023!

Datum 2023
27 september - Annexet, Stockholm

Biljetter
Biljetter släpps på måndag den 20 februari klockan 10:00 via LiveNation.se

Pressbiljetter & fotopass
Ansökan om köp av pressbiljett skickas till press@livenation.se.

Det är viktigt att du skickar en förfrågan per artist/evenemang och att du i ämnesraden anger vilken artist/evenemang det gäller.

Fotopass-ansökan görs via photorequest.livenation.se (notera att godkänt fotopass inte gäller som biljett).

Med reservation för eventuella ändringar. Senast uppdaterad information om våra evenemang hittar du alltid på livenation.se.