STIFTELSEN REDO FÖR VÅRTURNÉ

STIFTELSEN REDO FÖR VÅRTURNÉ

Efter ett 2017 fyllt av turnerande och slutsålda spelningar är det återigen dags för Stiftelsen att bege sig ut på vägarna. Under mars 2018 gör de en helt egen turné för att möta svenska folket. Denna efterlängtade turné går av stapeln i Örebro den 1 mars och har sin final i Sälen den 30 mars.

Biljetter finns ute nu via LiveNation.se

Hitsingeln ”Vart Jag Än Går” når idag över 55 miljoner streams på Spotify. Totalt har Stiftelsen streamats 170 miljoner gånger, vilket bara i streams motsvarar trippel platina i albumförsäljning. I somras gjorde bandet två turnévändor och en exklusiv spelning i Dalhalla med systerbandet Takida. En spelning som satte publikrekord för denna unika utomhusarena.

Nu tar detta folkkära band med sig ännu mer energi och kärlek in i 2018. Vi ses ute i Sverige!

DATUM
1 mars – Örebro, Frimis Salonger