Varför nöja dig med ett vanligt rumsregleringssystem när du kan ha nya LK Arc?

Varför nöja dig med ett vanligt rumsregleringssystem när du kan ha nya LK Arc?

Arc-serien, ett innovativt sortiment av termostater som erbjuder fördelar för installatörer och användare. Med fokus på design, enkel installation och en användarvänlig app.

Det är enkelt att installera LK Arc samt att den moderna, tidlösa designen skiljer den åt från alla andra rumstermostater.

LK Arc erbjuder flexibilitet när det gäller anslutningsalternativ. De kan användas både som trådlösa och trådbundna enheter, vilket gör det möjligt att anpassa installationen efter specifika behov och förutsättningar. Detta ger installatörer och användare möjlighet att välja det mest lämpliga alternativet för varje situation.

”LK Arc smälter in i inredningen i huset så fint, det är verkligen skillnad mot äldre termostater som störde helheten när de satt på väggen. Sen är funktionerna väldigt bra med. Jag har full kontroll genom appen, det gillar jag” säger Nikolaos Athanassiadis , en av LK:s kunder som fått förhandstesta LK Arc under en längre period.

Nikolaos Athanassiadis

Våra nya rumstermostater har en tidlös och diskret design med flera former, funktioner och färger att välja på, så att systemet kan skräddarsys efter dina behov och din smak. Med LK Arc är du alltid uppkopplad och du kan styra din golvvärme var du än är, samt reglera värmen i olika rum efter behov. Ett digitaliserat system som är enkelt att koppla upp och använda. I appen MyLK kan du även ha koll på din LK vattenfelsbrytare, CubicSecure.

Fördelar med LK Arc

• Enkel att installera
  • Full kontroll via app
  • Inbyggd gateway
  • Trådlös eller trådbunden
  • Olika former och färger
  • Diskret och tidlös design
  • Alltid uppkopplad

Dessa egenskaper gör LK Arc till det perfekta valet för både installatörer och användare som söker en och smidig och snygg lösning för att styra sina golvvärmesystem.