Nya möjligheter med rumsreglering från LK

Nya möjligheter med rumsreglering från LK

Nu presenterar vi vårt nya rumsregleringsystem LK ICS.2

•Nu även med Modbus för intelligent fastighetsstyrning
•Möjlighet för styrning via mobil, tablet eller PC
•Adaptiv, självlärande rumsreglering
•Loggning/analysfunktion
•Trådlös eller trådförbunden inkoppling
•Intelligent och energibesparande

LK Rumsreglering ICS.2 är ett reglersystem avsett för LK Golvvärme. Systemet passar i små, medelstora eller större fastighetsinstallationer. LK ICS.2 är utvecklat för att ge hög komfort samt ett energieffektivt värmesystem tack vare dess avancerade självmoduleringsteknik.

LK ICS.2 innehåller en mängd olika smarta funktioner såsom adaptivt veckoprogram, semesterfunktion, braskaminsfunktion, möjlighet att ansluta extern givare. Den adaptiva funktionen innebär att systemet lär sig när det behöver slå på golvvärmen för att nå önskad temperatur vid önskat klockslag.

Med hjälp av tillbehöret LK Webserver ICS.2 kan man styra sin golvvärmeanläggning via internet från mobil, platta eller dator. LK ICS.2 kan kommunicera via Modbus protokoll RS485/RTU för anslutning till övergripande fastighetsautomation.

LK ICS.2 är enkelt att montera och, om möjligt, ännu enklare att programmera.

Fjärrstyrning

LK Rumsreglering ICS.2 ger dig möjlighet att enkelt kunna styra golvvärmesystemet i ditt hus, sommareller vinterstuga trots att du befinner dig långt därifrån. Detta sparar energi när du inte är där, samtidigt som du kan vara säker på att det varmt och behagligt när du kommer dit. Njut och koppla av under din semester då du enkelt kan kontrollera att allt står rätt till i huset när det står tomt. Med hjälp av tillbehöret LK Webserver ICS.2 kan man enkelt fjärrstyra sin anläggning via mobil, platta eller dator. Användargränssnitt är ett enkelt och intuitivt och ger en god överblick av golvvärmesystemet. Alla systeminställningar görs enklast via detta användargränssnitt.