LK Kassett med mönster Grey Dream

Stilfullt stambyte

LK Systems presenterar designade våtrumskassetter. Hyresgästen kan enkelt välja till ett mönster helt efter eget tycke och smak till den ordinarie kassetten. Valmöjligheterna är stora vilket ger ett personligare boende. Bakom folieringen döljer sig LK:s ordinarie vitlackerade våtrumskassett som är lätt att återgå till.

Färdigt från början - prefabriceringens magi

LK Våtrumskassett är en prefabricerad enhet framtagen för snabba och säkra stambyten i badrum. Den är förberedd för vägghängt montage och innehåller stammar, avlopp, spolcistern och WC-stol. Utbyggnaden från väggen blir minimal.

Säker och effektiv installation

Genom att välja LK Våtrumskassett effektiviserar man installationen och sparar både tid och pengar. En stor fördel är att hyresgästerna inte behöver flytta ut ur sina lägenheter under renoveringen. Tack vare prefabriceringen blir hela installationen säker, trygg och ekonomisk. LK Våtrumskassett ger även stora möjligheter till valfrihet. Kassetten kan till exempel förberedas för vattenmätning, tvättmaskin och handdukstork.