Vi kan kalla oss bäst i Sverige på välskötta hem och utemiljöer!

LKF vinner kundkristall i år igen – bäst i Sverige på välskötta hem och utemiljöer!

LKF har fått en kundkristall för andra året i rad. Förra året för störst ökning av antalet nöjda kunder och i år för ”Högst produktindex”, vilket innebär att vi erbjuder det bästa boende, med de mest välskötta utemiljöerna i Sverige.

I vår kundundersökning frågade 3 000 av våra hyresgäster hur de trivs hos och med oss och i sitt boende. Hela 85% trivs med oss som hyresvärd och att man är väldigt nöjd över själva boendet i sig. Kristallen för ”Högst produktindex” innebär att vi erbjuder det bästa boende, med de mest välskötta utemiljöerna i Sverige i kategorin fler än 4 000 lägenheter.

- Att vi vinner en Kundkristall igen är väldigt roligt, vi jobbar hårt på att få våra hyresgäster att trivas bra i sina boenden och med oss som hyresvärd, säger Fredrik Millertson, vd på LKF.

- Att vi dessutom har en otroligt hög siffra med nöjda hyresgäster– hela 85%. Det innebär att vi är en av de mest uppskattade hyresvärdarna i Sverige, avslutar Fredrik Millertson.

LKF erbjuder bostäder i Lunds stad, Genarp, Södra Sandby, Stångby, Veberöd, Dalby och Revinge. Totalt äger och förvaltar vi cirka 9 500 bostadslägenheter, vilket innebär att nära 20 000 lundabor har sitt hem hos oss.