En krämig iskaffe med len smak av vanilj – som är laktosfri, glutenfri och havrebaserad. Det finns mycket att gilla med Löfbergs nya ICE Creamy Vanilla.

En god nyhet: ICE Creamy Vanilla

Löfbergs sortiment med iskaffe fortsätter att växa. Nu kommer ICE Creamy Vanilla, en krämig och havrebaserad iskaffe med len smak av vanilj, och som är både laktos- och glutenfri.

- Ett riktigt gott och schysst iskaffe som passar extra bra för alla som vill eller måste undvika laktos och gluten, säger Lena Rodin, Head of Marketing på Löfbergs.

ICE Creamy Vanilla är ekologisk och Fairtrade och säljs på Pressbyrån och 7-Eleven. Den dyker även upp i dagligvaruhandeln inom kort.

Löfbergs ICE
Löfbergs iskaffe görs på 100 % arabicabönor från hållbart certifierade odlingar och packas i CartoCan®, en cylinderformad kartong gjord av förnybar råvara.