Loggamera på Nordbygg 23-26 april

Besök oss på Nordbygg 23-26 april på Stockholmsmässan

Den 23-26 april finns Loggamera med på Nordbygg 2024. Nordens största byggmässa för byggbolag, fastighetsutvecklare och installatörer. Kom och träffa oss på Stockholmsmässan där vi finns på plats i monter A15:02. Här berättar vi om vår IMD-plattform och tjänsten Loggamera Debitering. Vi ses på Nordbygg!

Automatiserad mätinsamling och debitering med Loggamera

Loggamera samlar in mätvärden med månad-, kvartal- eller timavläsning från el- och vattenmätare för IMD, Individuell Mätning och Debitering. Integration direkt till fastighetssystem och ekonomisk förvaltare gör processen helt automatiserad utan manuell hantering, det säkerställer att rätt debitering utförs.

Loggamera White-label för fastighetsägare

Vill ni få en säker och öppen IMD-plattform med egen profil? Med Loggamera White-label får ni en skräddarsydd plattform med webbaserad energiportal och boendeapp som är helt anpassad utifrån er varumärkesidentitet. Slipp krångliga och tidskrävande processer – vår helautomatiserade plattform tar hand om allt från avläsning av mätare till debitering med direktkoppling till ert fastighetssystem.

Här är några av fördelarna med att välja Loggamera White-label:

1. Helautomatiserad IMD-process säkerställer att rätt debitering utförs, vilket minimerar fel och frigör tid och resurser.

2. Med en anpassad mobilapp kan ni ge era hyresgäster enkel åtkomst till egen förbrukning, priser och betalningar.

3. Stärk varumärkets trovärdighet och synlighet genom att ha er egna IMD-plattform och mobilapp.

4. Minska administrationstiden för IMD och undvik manuella fel med vår effektiva och pålitliga plattform.

5. Öka kundnöjdheten genom att erbjuda en smidig och problemfri upplevelse för dina hyresgäster.

Kontakta oss för att få reda på hur vi kan skräddarsy en lösning som passar just era behov och mål.