Jessica Andersson 5.0 jubileumsshow på Billingehus

Jubileumsshow på Billingehus med Jessica Andersson - nu släpps fler datum!

Skövde, Sverige – Billingehus är stolta över att meddela att ytterligare två datum har släppts för Jubileumsshowen med en av Sveriges mest älskade artister, Jessica Andersson. Showen kommer att äga rum på Billingehus den 20, 21 och 27, 28 oktober 2023.

Det är 20 år sedan Jessica Andersson debuterade i Melodifestivalen tillsammans med Magnus Bäcklund och gruppen Fame, där de vann och fick representera Sverige i Eurovision Song Contest. Jessica fyller dessutom 50 år och det vill hon fira i hemstaden Skövde, med en jubileumsshow på Billingehus ... och du är inbjuden.

Firar stort
Under ett par helger i oktober firar Jessica stort med en jubileumsshow där allting startade. Jessica Anderssons första stapplande steg på en framgångsrik karriär togs nämligen som sjungande servitris på golven på just Billingehus.

“Jessica Anderssons jubileumsshow är ett måste för alla musikälskare och fans. Ta chansen att få vara med om en unik upplevelse och fira en svensk musikikon med god mat och dryck hos oss på Billingehus”, säger Katrin Kangas - hotelldirektör.

“Jag ser fram emot att få bjuda på en spektakulär show fylld av musikaliska överraskningar och minnesvärda ögonblick på Billingehus, där allting en gång startade”, säger Jessica Andersson.

Med denna jubileumsshow visar Billingehus sitt engagemang för att erbjuda enastående underhållning till såväl långväga gäster som lokala skövdebor. Att kunna erbjuda unika och uppskattade evenemang som detta stärker Billingehus position som en ledande nöjesdestination i Skövde och i hela Sverige.

Datum för jubileumsshow med middag på Billingehus:
20, 21 och 27, 28 oktober 2023.

För mer information och biljettbokning ››

Billingehus:

Billingehus är en ikonisk hotelldestination och konferensanläggning belägen i Skövde, Sverige. Vi är stolta över att erbjuda enastående evenemang, överlägsen service och lyxiga boendealternativ för våra gäster. Billingehus strävar efter att skapa minnesvärda upplevelser och vara det självklara valet för både privatpersoner och företag som söker förstklassigt boende och en professionell mötesplats.