Tommy Nilsson - en av Sveriges mest folkkära artister

Pressmeddelande -

Tommy Nilsson levererar en unik Exclusive Experience Dinnershow för Varbergs Stadshotell & Asia Spa och Billingehus

Lotus Hotel Group är stolta över att välkomna gäster till Exclusive Experience Dinnershow med ingen mindre än den folkkära artisten, Tommy Nilsson. I vår kommer Tommy till Varbergs Stadshotell & Asia Spa och Billingehus med fyra helkvällar i ett intimt format som ni aldrig någonsin sett honom.

För kvällen är Tommy Nilssons unika röst givetvis i fokus och hans fantastiska låtskatt i ett sammanhang utöver det vanliga.
Bo Samuelsson, hotelldirektör på Varbergs Stadshotell berättar:

-Vi ser fram emot att välkomna Tommy till våra hotell och är laddade för sköna kvällar med fantastisk musik, Tommys underbara röst, god mat och riktigt go stämning. Vi har haft andra artister hos oss under namnet Exclusive Dinnershow och konceptet uppskattas verkligen av våra gäster. Det blir en väldigt nära upplevelse.

Tommy Nilsson bjuder publiken på en musikalisk resa där han framför sina största hits, kryddat med anekdoter och musik som har inspirerat honom under hans snart 40-åriga karriär. Detta blir en helkväll där god mat, vacker miljö, dryck och musik kommer samman för att skapa magi. Publiken kommer att få uppleva Tommy Nilsson i ett avskalat, nära och det mest personliga framträdandet han någonsin gjort.

Detaljer om dessa magiska kvällar:

Artister: Tommy Nilsson och pianist Sven Gunnar Petersson

Datum & Hotell:

Om Tommy Nilsson:

Tommy Nilsson är en av vårt lands mest folkkära artister, och denna Exclusive Experience Dinnershow ger fansen möjlighet att uppleva honom på ett helt nytt sätt.

Varmt välkomna till en oförglömlig kväll av musik och magi med Tommy Nilsson på Lotus Hotel Group.