Orangeri/uterum i attefallsstorlek.

Lövångers Bygg lanserar monteringsfärdiga byggsatser för Attefallshus.

Med ett unikt koncept för monteringsfärdiga byggnader har Lövångers Bygg tagit position som ledande tillverkare av byggsatser för garage, fritidshus, maskinhallar och stall. Nu utökar man sitt befintliga sortimentet med monteringsfärdiga byggsatser för Attefallsbyggnader i olika utföranden.

Samtliga Attefallshus är bygglovsfria och kan bland annat användas som fritidshus & stuga, orangerier & uterum eller garage & förråd. Alla byggsatser är anpassade för ett nordiskt klimat och samtliga byggnader går att vinterbona.

Vårt unika koncept gör det enkelt för gemene man att förverkliga sina byggdrömmar. Oavsett om man planerar att bygga garage, maskinhall, stall, attefalls- eller fritidshus så har vi lösningen för just ert bygge, säger Jonas Sjölin, vd på Lövångers Bygg.

Idag levererar Lövångers Bygg 500-600 byggsatser per år till kunder över hela Sverige. Produktutbudet omfattar allt från garage och carportar till stall, maskinhallar och fritidshus. Lövångers Bygg är synonymt med genuin hantverksskicklighet förenat med starkt kundfokus och genuin norrländsk kvalitet. Pålitliga, okrångliga och rejäla är ett annat sätt att uttrycka det.

Läs mer om Lövånger Bygg