Digital Skogsägare tar skogen in i mobilen

Digital Skogsägare tar skogen in i mobilen

Den 15 oktober lanserar LRF Konsult Digital Skogsägare, ett nytt tjänstepaket till skogsägare. Paketet Digital Skogsägare är unikt på marknaden och består av digital bokföring, analys, bokslut och deklaration samt kvalificerad rådgivning inom beskattning och skogsekonomi.

- Digital Skogsägare är den mest spännande produktlansering vi har gjort på flera år, säger Katarina Hedström Klarin, VD på LRF Konsult. Vi vågar utlova ett roligare skogsägande som passar alla, även de som inte aktivt lever på sin skog eller bor nära sin skogsfastighet.

Digital Skogsägare erbjuds som ett paket till fast pris där både bokföringsprogram, bokslut, deklaration och skogsekonomisk rådgivning ingår. Skogsägaren får tillgång till alla siffror dygnet runt och systemet är lika enkelt som den mobila bankappen. Förutom de digitala tjänsterna finns detfysiska rådgivningsmötet kvar.

- Ledstjärnan för oss är kundnytta. Digital Skogsägare innebär att rådgivningen ökar och blir mer framtidsfokuserad så att skogsägaren får största möjliga nytta av sina siffror. Skogsägaren har alltid kunniga och aktiva rådgivare nära till hands. Dessutom är det fasta priset nytt på marknaden och det känns bra att kunna ge kunden den trygghet det innebär, säger Katarina Hedström Klarin.

Om Digital Skogsägare

• Enkel Bokföring, ett bokföringsprogram i molnet anpassat för skogsägare. Fota med mobilen och bokför direkt i bokföringsprogrammet.
  • Kvalificerad rådgivning anpassad för skogsägare inom beskattning och skogsekonomi.
  • Bokslut och deklaration
  • Resultat & Analys, specialanpassade rapporter där du kan följa din skogsekonomi
  • Mitt Kontor. Du har tillgång till alla siffror och allt material dygnet runt i molnet.
  • Utbildning och support.
  • Kostar 399 kr/mån exkl moms. Möjligt att prova gratis i 30 dagar.
  • Mer information finns på www.digitalskogsagare.se

För mer information, vänligen kontakta:

Linda Ternstedt, Chef Kommunikation, LRF Konsult
E-post: linda.ternstedt@lrfkonsult.se, telefon: 08-700 20 33

Om LRF KonsultLRF Konsult är Sveriges största redovisningsföretag- och rådgivningsföretag med över 75 000 kunder. Vi erbjuder branschspecifika tjänster med stort digitalt inslag inom ekonomi & skatt, juridik, affärsrådgivning och fastighetsförmedling. Med cirka 1 500 medarbetare på drygt 130 orter och vår kundportal MittKontor finns vi alltid nära dig.