LRF Konsult lanserar digital helhetslösning för småföretag

LRF Konsult lanserar digital helhetslösning för småföretag

LRF Konsult släpper nu Digital Företagare, ett nytt digitalt tjänstepaket som förenklar vardagen för småföretagare. Den digitala helhetslösningen gör det smidigare för företagare att sköta ekonomin i mobilen, läsplattan eller datorn och på ett enkelt sätt få koll över företaget.

Grunden i Digital Företagare kostar 99 kronor per månad och då ingår alla digitala tjänster som bokföring, kvittohantering samt hantering av leverantörsfakturor. Analysverktyget Resultat & Analys visar företagets resultat dag för dag, vilket gör att man enkelt överblickar företagets ekonomiska utveckling.

- Vårt mål är att hjälpa företagare att bli framgångsrika. Vi ser ett ökande behov av verktyg som gör det enkelt och smidigt att sköta företagets ekonomi, men också att i ökad omfattning faktiskt styra företaget mot satta mål. Vi är därför mycket nöjda med att nu kunna erbjuda våra kunder digitala paketlösningar i framkant så att deras företagande kan bli ännu effektivare och lönsammare samt att underlätta att nå uppsatta mål, säger Katarina Hedström Klarin, VD på LRF Konsult.

Utöver det Digitala Baspaketet finns möjligheten för företagare att anpassa de digitala tjänsterna helt efter de behov man har. Oavsett hur paketet utformas erbjuds Digital Företagare alltid till ett fast pris. Men det är kombinationen av kvalificerad rådgivning och digitala tjänster som gör tjänsten unik.

- Detta är en tjänst som många av våra kunder efterfrågat, och vi är glada att nu stärka vårt digitala erbjudande så att fler småföretagare kan sköta hantera företagets ekonomi var de än befinner sig och slippa onödigt pappersarbete. Självklart ingår även tillgång till personlig rådgivning från LRF Konsults experter, säger Johan Roos, Affärsutvecklingschef på LRF Konsult.

Om Digital Företagare

• EkonomiOnline Bokföring - löpande redovisning och fakturering hanteras på webben
  • Elektronisk hantering av leverantörsfakturor
  • Kvittohantering i mobilen
  •  Kunden väljer själv vilka tjänster de har behov av, alltid till fasta priser.
  • Från 99 kronor per månad
    Läs mer på www.lrfkonsult.se

• Har du frågor, vänligen kontakta:
    Anna Burlage Sjöberg, Pressansvarig LRF Konsult, 08-700 20 10, anna.sjoberg@lrfkonsult.se