​Taco Bar till Filmstaden i Norrköping City

​Taco Bar till Filmstaden i Norrköping City

Fredag 19 maj öppnar Tex Mex-restaurangen Taco Bar på Drottninggatan i Norrköping på 115 kvm.
-Vi är fantastiskt glada över att kunna erbjuda Taco Bar en bra och attraktiv lokal för sin etablering, som är ytterligare ett steg i att förstärka Filmstadens upplevelseerbjudande och att aktivera Drottninggatan efter galleriornas öppettider, säger Alexander Gil, Retail Leasing Manager på Lundbergs.

Taco Bar bygger en helt ny restaurang på Drottninggatan och lanserar samtidigt ett uppdaterat restaurangkoncept med bland annat utökad meny och möjlighet till bordsbeställning. Råvarorna och smakerna har alltid varit centrala för Taco Bar och nu tar de detta flera steg längre med nya spännande Soft Taco smaker, fler BBQ-rätter och ett större dryckesutbud.

Taco Bar har alltid jobbat med noga utvalda leverantörer där de följer råvarornas väg fram till tallriken. De har bland annat egen import av Nachochips och egna Vete- och Majstortilla från USA.

-Taco Bar ska vara ett roligt, enkelt och prisvärt alternativ att umgås över en bit mat eller något att dricka, dag såväl som kväll. Genom vår placering på Drottninggatan kommer Norrköpingsborna få något nytt att längta tillbaka till säger Lars Callebro, VD på Taco Bar.

Eventuella frågor besvaras av:
Alexander Gil, Fastighets AB L E Lundberg, 0709-21 66 28
Lars Callebro, Taco Bar, 0709-93 45 56

Fastighets AB L E Lundberg grundades 1944 och har utvecklats till en av Sveriges största privata fastighetsägare. I bolaget arbetar drygt 150 medarbetare som ger cirka 1 500 kommersiella kunder möjlighet att utvecklas hos oss, och som gör sitt yttersta för att erbjuda fler än 10 000 bostadshyresgäster en trygg och trivsam bostad. Fastighetsbeståndet har till stor del byggts i egen regi och utgörs av bostäder samt lokaler för kontor och handel.