Thomas Edvinsson ny chef för affärsområdet Stambyte på M3 Bygg

Thomas Edvinsson ny chef för affärsområdet Stambyte på M3 Bygg

Den 1 januari 2014 genomfördes en generationsväxling inom affärsområdet Stambyte, då tidigare affärsområdeschef Rolf Eriksson lämnade över till Thomas Edvinsson.

Thomas Edvinsson är utbildad till byggnadsingenjör på Nackademin och var en av de första som M3 Bygg rekryterade därifrån. Thomas har varit i företaget sedan 2007 och hunnit med en rad olika befattningar, senast som arbetschef. Att han nu tar över rollen som affärsområdeschef efter Rolf ses därför som en naturlig del i företagets fortsatta positiva utveckling.

”Thomas med sin kompetens, personlighet och sina ledaregenskaper är respekterad bland både medarbetare, kunder och samarbetspartners. Han har varit ledande i vår satsning att stärka marknadspositionen inom segmentet stambyte, där vi nu tar ytterligare steg för att positionera oss som Stockholms främsta stambytesentreprenör”, säger Johan Lindberg, VD på M3 Bygg.

Rolf Eriksson kommer att fortsätta vara verksam i företaget som arbetschef inom affärsområdet Stambyte med inriktning mot större projekt.

Regioner

M3 Bygg är ett personalägt företag som utför stambyten och byggnationer i kommersiella lokaler, fastigheter och bostäder åt bostadsrättsföreningar, fastighetsägare och förvaltare i Storstockholmsregionen.

Med kompetens, erfarenhet och engagemang ger vi en trygghet genom hela byggprocessen, vilket höjer värdena i boende- och arbetsmiljöer.

Se mer på www.m3bygg.se

M3 Bygg - Vi är våra projekt

M3 Bygg grundades år 2000 och omsätter med våra 92 medarbetare ca 700 miljoner årligen. Våra verksamhetsinriktningar är Ombyggnad bostäder, Lokalanpassningar, Skolor och vårdbyggnader, Stambyten samt Kulturminnesmärkta byggnader. Vårt verksamhetsområde är i huvudsak Storstockholm.

M3 Bygg
Rökerigatan 19