Unika smycken hos Mad Lady

Smycken är accessoarer som har funnits med oss i flera tusen år och som på senaste år blivit allt mer populära och förekommande i allt flera variationer i modevärlden. Ett smycke, om det är en ring eller ett armband, reflekterar alltid bärarens stil och väljs omsorgsfullt. Vi tycker att alla ska ha råd med vackra och trendiga smycken, men också unika smycken som inte enbart följer trender men följer individens personliga stil. För att följa dessa riktlinjer har många valt att sälja sina trendiga smycken online trendiga smycken online.

Detta ger andra, och oss, chansen att erbjuda dessa vackra kreationer till ett förmånligt pris. Dock slutar inte vår filosofi där, priset är inte den avgörande faktorn i varje fall. Att ha ett unikt smycke som fångar andras uppmärksamhet är, självklart fortfarande för ett förmånligt pris.

Att bära etniska handgjorda smycken som kommer från andra världsdelar som Tibet och Nepal är ett sätt att synas på stan och känna sig trygg att man är ensam med att bära sådana autentiska etniska smycken. Dessa smycken är handgjorda med otrolig precision och känsla för detalj.

En källa för unika smycken som ofta glöms bort är alla smyckekreatörer, bortom alla maskiner sitter dessa flitiga och kreativa människor och skapar unika och handgjorda smycken men enbart sin egen fantasi och sina händer. Många av dessa egentillverkade smycken kommer aldrig ut på marknaden, så länge man inte väljer att hjälpa dessa entreprenörer med försäljningen och marknadsföringen av deras smycken. Om vi ska vara ärliga mot oss och våra kunder och erbjuda unika smycken så kunde vi inte gå miste om en sådan chans, därför kan våra kreatörer sälja sina smycken hos oss och låta sig växa stora.

Alla dessa smycken kan beställas online hos Mad Lady, en svensk och engelsk e-butik som säljer till hela världen. Följ oss på Facebook för att vara uppdaterad med den senaste informationen.

• Mode

• e-commerce
  • handgjorda smycken
  • etniska smycken
  • accessories
  • accessoarer
  • jewelry
  • bijouterier
  • örhängen
  • halsband
  • ringar
  • smycken online
  • jewellery
  • fashion
  • mode
  • sommar
  • stil
  • armband

Chimpex är ett bolag som är skapad av unga entreprenörer för unga entreprenörer med drivkraft för kreativa projekt och som kan göra en skillnad i världen. Äger bland annat Mad Lady som driver e-handel, med fokus på försäljning av unika smycken online i samarbete med andra smycketillverkare.