Alexandra von Seth, koordinator och assistent på Mäklarhuset Stockholm Kungsholmen.

Alexandra von Seth utnämnd till årets assistent hos Mäklarhuset

På Mäklarhuset årliga kickoff delar man varje år ut pris till medarbetare och kontor som utmärkt sig extra under det gångna året. På ett digitalt evenemang från en Tv-studio fick Alexandra von Seth från Stockholm ta emot priset som Årets mäklarassistent 2020 via länk.

– Detta är jätteroligt och jag känner mig både stolt och smickrad. Till bilden hör att jag har en bra chef som låter mig ta ansvar och utvecklas och fantastiska kolleger som förtjänar en bra assistent, säger Alexandra von Seth, koordinator på Mäklarhuset Stockholm Innerstad.

Motiveringen lyder att Alexandra är navet i verksamheten. Hon verkar för långsiktiga kundrelationer och arbetar kvalitetsmedvetet i varje kundkontakt. Alexandra har full koll på alla administrativa uppgifter, är flexibel och ger alltid det där lilla extra som underlättar vardagen för mäklarna samt ser till att kunderna trivs. Hon är en mycket omtyckt person som går ”all in” i sitt arbete och sätter alltid Mäklarhuset främst.

– Med driv och engagemang för Mäklarhuset och kollegor har Alexandra en makalös energi och hon sköter sin roll som assistent till 110 procent. Hennes glädje och entusiasm smittar av sig på alla kolleger. Hon är vår nyckelperson och oerhört viktig för att vardagen ska fungera för alla på vårt mäklarkontor, säger Lena Svartström, fastighetsmäklare och kontorschef, Mäklarhuset Stockholm Innerstan.

- Assistenten är navet på ett mäklarkontor, den som ser till att allt fungerar, och är dessutom nyckeln för bra kundrelationer. Alexandra är en utmärkt representant för en av de viktigaste funktionerna i en mäklarverksamhet. Hon har dessutom ett stort hjärta för kedjan, säger Erik Wikander, vd Mäklarhuset.

För ytterligare information, kontakta:

Lena Svartström, fastighetsmäklare och kontorschef. Tel: 070-851 11 14. E-post: lena.svartstrom@maklarhuset.se