Michelle Thöming, Michael Björkung, Janni Hermansson, Robin Ivarsson och Angelica Brehmer.

Mäklarhuset Vaxholm blev Årets kontor

Vid Mäklarhusets årliga kickoff delas priser ut till de kontor och enskilda mäklare som gjort speciella insatser under året. Med en stärkt position på marknaden, modernt ledarskap och starka individuella insatser tilldelas alla kollegor priset som Årets kontor 2020.

- Vi är så stolta över att ha vunnit priset som Årets Kontor! Det ligger otroligt mycket arbete och tankekraft bakom detta så att få ett sådant fint kvitto känns helt fantastiskt. Alla på kontoret har gemensamt bidragit till vårt toppresultat och till att vi fick priset, säger Robin Ivarsson, delägare på Mäklarhuset Vaxholm.

- Det är fantastiskt att följa Mäklarhuset Vaxholms utveckling och det är roligt att deras driv och passion för affärer tagit Vaxholm med storm. Det ska bli riktigt spännande att följa kontorets fortsatta utveckling, säger Erik Wikander, vd Mäklarhuset.

- Den mest avgörande delen är hur vi fungerar som ett lag skulle jag säga. Jag är otroligt stolt över allas prestation och över vilket fantastiskt team vi är! Det är ju en svår balansgång att få ihop en bra grupp som har riktigt kul tillsammans men som samtidigt håller rätt fokus på affärer och hårt arbete, säger Michelle Thöming, vd för Mäklarhuset Vaxholm.

Motiveringen till utmärkelsen Årets Kontor är: Ett litet kontor som helt dominerar sin marknad och tagit jättekliv under 2020. Kontoret har närapå fördubblat sin omsättning. Mäklarna ligger i det yttersta toppskiktet i kedjan i försäljning och är fantastiskt duktiga på att sälja tilläggstjänster.

Vad har ni gjort för att ta hem den utmärkelsen? Vad är nyckeln till framgången?

För ytterligare information, kontakta:
    Michelle Thöming, fastighetsmäklare och vd för Mäklarhuset Vaxholm. Tel: 076-858 53 94. E-post: michelle.thoming@maklarhuset.se