Christian Johansson och Martina Johansson

Framgången fortsätter. Mäklarhuset etablerar kontor i Gislaved.

Mäklarhuset expanderar med att öppna nytt kontor i Gislaved, och har nu drygt 110 kontor över hela landet och delar av Spanien.

Etableringen leds av paret Christian Johansson och Martina Johansson som byter färg på kostymen och numera är en del i den rikstäckande mäklarkedjan.

– Vi har jobbat länge tillsammans, har en hög ambition och vill gärna satsa på mer kvalitet i våra bostadsförmedlingar. Därför känns det extra roligt att få öppna under Mäklarhusets varumärke i Gislaved. Vi ser fram emot att erbjuda kunderna här ett modernt och nytänkande mäklarföretag, säger Christian.

Gislaved med omnejd är ständigt i utveckling och vi ser att vi har mycket goda möjligheter att ta marknadsandelar snabbt tack vare Mäklarhuset moderna och smarta mäklartjänst som har saknats på marknaden.

Martina fyller i: – Mäklarhuset-kedjan har gjort sig kända för att leda branschens digitala utveckling och det är något vi vill att våra kunder ska få dra fördel av.

Mäklarhuset expanderar kraftigt och har under senaste 18 månaderna har kedjan öppnat 11 nya kontor. Och fler etableringar är på gång inom kort.

– Det finns stora fördelar med att tillhöra Mäklarhuset, framförallt för kunderna, som får en kombination av lokal trygghet och förankring tillsammans med styrkan från den stora kedjans utveckling av kunderbjudande. Ett stort plus är även att vi är helt fristående från banker och försäkringsbolag, vilket gör att jag som mäklare kan ge de bästa råden utifrån kundens behov. Så länge man mätt kundnöjdhet i vår bransch så har Mäklarhuset antingen toppat listan eller varit i den absoluta toppen, och det känns ju fantastiskt bra att få vara en del av detta, fortsätter Christian.

– Att ännu ett mäklarkontor väljer att ansluta sig till Mäklarhuset-kedjan visar på vår starka expansion. Grunden är att vi erbjuder den bästa och mest framtidssäkrade lösningen för såväl kunder som mäklare, genom vårt fokus på smarta digitala lösningar och de mest engagerade mäklarna, säger Erik Wikander, vd Mäklarhuset.

Kontakt Mäklarhuset Gislaved

Christian Johansson, kontorsägare och fastighetsmäklare
christian.johansson@maklarhuset.se

Kontakt Mäklarhuset Real Estate Sweden AB

Erik Wikander, vd Mäklarhuset
erik.wikander@maklarhuset.se

Regioner

Mäklarhuset är Sveriges största, icke franchisedrivna, privata mäklarföretag med cirka 550 medarbetare på över 110 fristående, lokala kontor runt om i Sverige och i delar av Spanien. Mäklarhuset har så länge man mätt kundnöjdhet i vår bransch antingen toppat listan eller varit i den absoluta toppen. Vi har helt enkelt nöjdare kunder. Mäklarhuset grundades 1973 och har sitt huvudkontor i Göteborg.