Sara Ekblom från Simrishamn är Årets mäklare 2021 hos Mäklarhuset.

Sara Ekblom från Simrishamn är Årets mäklare 2021 hos Mäklarhuset.

Sara Ekblom tog hem priset som Årets mäklare hos Mäklarhuset. Nu är 2021 summerat och Mäklarhuset har delat ut priser i ett antal olika kategorier i samband med Mäklarhusets kickoff som gick av stapeln den 8 april på Berns Salonger i Stockholm.

Priset som Årets mäklare är det mest prestigefyllda priset man kan vinna på Mäklarhuset. Årets mäklare delas upp i två kategorier; anställd och ägare. Sara Ekblom på Mäklarhuset Simrishamn tog hem priset som Årets mäklare, kategori anställd på den årliga kickoffen som Mäklarhuset arrangerar för alla kontor i kedjan. Priset speglar en kombination av både omsättning och antal affärer.

– Sara Ekblom har nått fina resultat med sin omsättning under året. Hon har ett starkt driv och engagemang. Sara visar att det fungerar bra att göra många affärer med bra säljresultat och samtidigt uppnå mycket nöjda kunder, säger Pernilla Schörling, vd Mäklarhuset.

Du är Årets mäklare på Mäklarhuset. Hur känns det?
– Det känns helt fantastiskt och det är med stolthet jag tar emot priset! Det blir ju lite som en bekräftelse på allt det hårda arbete man lagt ner det senaste året, säger Sara Ekblom.

Vad har du gjort för att bli Årets mäklare?
– Jag brinner för att göra allt för mina kunder, de ska göra en riktigt bra bostadsaffär och känna sig supernöjda när affären är klar. En av nycklarna till min framgång är att jag aldrig slutar utveckla mig själv, jag utvärderar och utvecklar mig genom varje affär för att jag ska bli ännu bättre, säger Sara Ekblom.

Mäklarhuset är Sveriges största, icke franchisedrivna, privata mäklarföretag med över 110 lokala kontor runt om i hela Sverige och i delar av Spanien. På många marknader tillhör vi de mest framgångsrika kedjorna med en lång historik av nöjda kunder. Vi växer år efter år med nya kontor som drivs av engagerade entreprenörer och passionerade, affärsdrivna medarbetare som verkar lokalt, alltid nära kunden. Alla med samma vilja; att erbjuda Sveriges bästa mäklartjänst.