Integrera FileMaker och Fortnox

mvFortnox Fakturering är en byggsten i FileMaker Pro 16 för att skapa artiklar, kunder och fakturor i Fortnox. Byggstenen innehåller en lösning som du integrerar i din egen FileMaker-lösning. Du kopierar tabeller och manus från byggstenen till ditt företags egen lösning. Byggstenen har följande funktioner:

• Skapa faktura i Fortnox från FileMaker
  • Skapa kund i Fortnox från FileMaker
  • Skapa artiklar i Fortnox från FileMaker

Byggstenen använder de nya funktionerna i FileMaker 16 för att sätta samman och skicka information till Fortnox. Byggstenen innehåller en databas för FileMaker Pro 16 med tabeller, fält och manus och levereras helt öppen utan lösenord.

Observera att du behöver konto hos Fortnox.

Kontakta oss gärna om du behöver hjälp med med installation och konfiguration i din FileMaker-lösning eller om du har behov av fler integrationer.

För mer information, vänligen kontakta Rolf Clausen, Mallverkstan AB

Tel 046-235250
Epost: rolf@mallverkstan.se
Webb: www.mallverkstan.se

• filemaker

Mallverkstan är ett konsultföretag som arbetar med administrativa lösningar med databasprogrammet FileMaker Pro, rationalisering av grafisk produktion med Adobe Indesign, webbpublicering, mobila lösningar samt vår egenutvecklade produkt CatMaker för hantering av produktinformation. Företaget finns i både Lund och Uppsala sedan 1989 och är FileMaker Platinum Partner.