Malmberg etablerar kontor i Stockholmsregionen

Från den första mars så kommer Malmberg att vara etablerade i Stockholmsregionen med kontor och verkstad i Södertälje. Initialt kommer rekryteringar att ske inom försäljning, projektledning och montage.

Tillförordnad platschef kommer att vara Magnus Borneke tills rekrytering av en lokal platschef är klar.

Magnus Borneke – Affärsutvecklare Malmberg - "Vi är mycket glada över att tillkännage denna etablering. Stockholmsregionen är en intressant marknad och kommer öppna nya möjligheter för Malmberg. Att öppna kontor i Södertälje innebär att vi kommer närmre våra kunder i regionen och gör att vi kan öka servicenivån ytterligare i våra projekt.”

Kontakt:

Malmberg

Morabergsvägen 39

152 42 Södertälje

• malmberggruppen

Malmberg är ett svenskt miljöteknikföretag. Vi förser kommuner och industri med vattenrening, biogas, geoenergi, brunnsborrning och miljöhantering. Malmberg är ett familjeföretag sedan 1866 som arbetar för en bättre miljö under devisen ”Ren energi. Rent vatten.”