Mannersons är återigen trefaldigt nominerade till Sveriges bästa hyresvärdar

Mannersons är återigen trefaldigt nominerade till Sveriges bästa hyresvärdar

När nomineringarna till Kundkristallen presenterades under torsdagen tog Mannersons fastigheter hem hela tre nomineringar.
Mannersons finns representerade i kategorierna Högsta Serviceindex, Högsta produktindex och Profil.

- Det är en ynnest att återigen få bli nominerade säger Carl-Fredrik Grönhagen, VD på Mannersons Fastigheter. Vi har ett fantastiskt målmedvetet team som genomgående levererar en marknadsledande service till våra hyresgäster.

Benchmark Event arrangeras av AktivBo som årligen genomför kundundersökningar åt ca 140 privata och kommunala fastighetsbolag.
Mannersons har varit nominerade i flera år och tidigare vunnit flera kristaller. AktivBo-undersökningen är viktig för att kunna arbeta långsiktigt och förstå vad som behöver förbättras för att hyresgästerna ska trivas i sina hem.

Kundkristallvinnarna kommer att tillkännages under Benchmark Event på Berns salonger den 9 februari.

Regioner

Mannersons Fastigheter erbjuder och utvecklar bostäder och lokaler. Verksamheten präglas av en vilja att bidra till stadsutveckling och stadens framtida konkurrenskraft och attraktivitet. Grunden lades 1886 med en handelsbod på Storgatan 62. Med tiden vidareutvecklades affärerna till en grossistverksamhet och under 1970-talet förvärvades de första fastigheterna.Fastighetsbeståndet uppgår till 51 fastigheter som underhålls och utvecklas långsiktigt och ansvarsfullt. Med ambitionen att alltid vara nära ger vi de som bor hos oss den bästa servicen och möjlighet för företag och organisationer att växa.

Carl-Fredrik Grönhagen

Presskontakt VD 0708-313043