Mapei lanserar UltraCare! Ett komplett system för rengöring, underhåll och skydd av hårda ytor.

UltraCare-systemet tillhandahåller lösningar för städ- och monteringsarbeten som utförs i byggbranschen varje dag. Oavsett om man arbetar med nyinstallationer i kommersiella byggnader och bostadshus, renovering av befintliga golv eller rengöring och underhåll för att skydda olika ytor, är UltraCare-serien ett bra komplement till Mapeis traditionella produkter.

Serien omfattar ett komplett utbud av mångsidiga, pålitliga och innovativa produkter. Med bred erfarenhet och hög kvalitet på våra produkter kommer vi alltid att vara en partner du kan lita på, och som kan uppfylla alla krav på en marknad där material,
texturer och ytbehandlingar är i ständig utveckling. UltraCare-seriens rengöringsmedel ger dig den perfekta lösningen.