8 veckors entreprenörskap program för underrepresenterade entreprenörer

Pressmeddelande -

Marketplace STHLM lanserar ett 8 veckors entreprenörskap program för underrepresenterade entreprenörer

Marketplace STHLM lanserar”Build-Up Program” ett 8 veckors entreprenörskap program med målet att stötta underrepresenterade företagare i förorten, med ett särskilt fokus på kvinnliga entreprenörer att skala upp och boosta sitt företag med alla grundläggande affärskunskaper och tankesätt som behövs att lyckas i den kritiska tidiga fasen.

Affärsutbildningen är designat för entreprenörer som är redo att ta sitt företag till nästa nivå. Programmets moduler erbjuder stöd, coachning, verktyg och utbildning för att skapa hållbara och lönsamma företag. Programmet kommer att stärka dess deltagare att bygga sina vinnande affärsplaner med hjälp av högt kvalificerade föreläsare av våra samarbetspartners såsom Almi, SEB, Strategic Tech Coaching, Toolspace, Real 8 och fler.

Programmet avslutas med en pitch tävling där en vinnare får värdefulla priser sponsrade av Almi och SEB. I slutet av programmet kommer deltagarna att erbjudas en unik möjlighet att bli medlem på Marketplace STHLM och utställa deras produkter/varumärken  i Marketplace STHLM Showroom i Högdalen Centrum.

Mer information och anmälning hittar man på Marketplace STHLM hemsida