Pressfrukost på MaskinExpo!

Torsdag 27 maj klockan 9.00 öppnar Nordens största maskinmässa.
Mer än 520 utställare väntar dig på Barkarby Flygfält i Stockholm!

Grävmaskiner, hjullastare, krossverk, lastbilar, nya Porsche Cayenne. Stockholm Truck Meet med 150 dekorlackade, extrautrustade ömt vårdade lastbilar. På 400 000 kvm utomhusyta träffas 30 000 besökare för att under tre dagar se och provköra allt som mullrar.

Vi vill gärna få berätta om årets nyheter, tävlingar och aktiviteter och bjuder in till en informativ champagnefrukost direkt när mässan öppnat.

Torsdag - lördag 27, 28 och29 maj kl. 9.30 i VIP-restaurangen mitt på mässorådet. Pressparkering i direkt anslutning till Entré A.

Välkommen till MaskinExpo 2010!

Carina Tegelberg
Marknadschef, MaskinExpo Sweden AB

Mer information och utställarförteckning på www.maskinexpo.se

MaskinExpo är Nordens största maskinmässa. På mässan visas entreprenadmaskiner, redskap och tillbehör, verktyg, transportfordon, grönytemaskiner samt maskiner för vägunderhåll, lantbruk och bergsbruk. Mässan arrangeras i samarbete med MaskinLeverantörerna på Barkarby Flygfält i Stockholm, 27-29 maj 2010.

MaskinExpo 2010 blir rekordstor med 500 utställare, 30 000 besökare och 150 lastbilar från Stockholm Truck Meet.

För mer information om MaskinExpo, kontakta:
Carina Tegelberg, marknadschef MaskinExpo Sweden AB, 018-29 28 27, 0706-29 28 27.