Den intelligenta kylskåpet i appen!

MatHem.se´s app för mat- och recept lanseras nu i en ny version där man inte behöver vara kund för att använda den. Den första versionen av appen har fått positiva omdömen och kan bland annat användas för att skanna matvaror i kylskåpet direkt till sin matkasse på mathem.se.

Den första appen var i första hand tänkt för befintliga kunder, men nu har appen även tagits fram för nya kunder. MatHem.se´s app innehåller samma smarta funkltioner för att förenkla vardagen som erbjuds på webbplatsen, funktioner som bara erbjuds av mathem.se.

Kommentarer från tidigare versionen inkluderar "Suveränt fiffigt gjord app med att man kan scanna varorna som tar slut hemma och lägga dom direkt i varukorgen" samt "älskar att man kan lägga till hela receptet i varukorgen. Gör det superlätt att veckohandla".

Funktioner i appen
- Beställa en färdig matkasse (välj bland olika prisnivåer och inriktningar)
- Scanna de varor som tar slut hemma och få dom direkt i varukorgen
- Sök och välj bland 10 000 olika matvaror
- Botanisera bland massor av recept som du vill laga och få alla ingredienser direkt. Varorna individanpassas dessutom för just dig.

Dag och tid för hemleverans av matvaror väljer man helt själv. Varorna körs ut i speciella kylbilar med separata frysar.

Att handla mat på nätet har aldrig varit så enkelt som nu.

Länk till appen:  http://itunes.apple.com/se/artist/mathem-i-sverige-ab/id406159990

Tomas Kull
www.mathem.se

Om Mathem.se