MatHem ställer ut på Mitt Kök-mässan

MatHem ställer ut på helgens mat- och vinmässa Mitt Kök på Stockholmmässan. I MatHems monter kan man  bland annat träffa Monika Ahlberg som berättar om sin matkasse, Catharina Lindeberg-Bernhardsson som visar dukningstips med grönsaker och örter och tävla om fina priser.

På mässan finns MatHems medarbetare. Det finns möjlighet att få hjälp med att handla och alla som handlar Monika Ahlbergs matkasse eller MatHems Familjematkasse får en gåva. MatHem bjuder också på något gott att äta.

På torsdagen kl. 14-15 kommer dukningsexperten Catharina Lindeberg-Bernhardsson och dukar upp ett förslag på bordsdekoration till MatHems Helgmatkasse med ingredienser från Helgmatkassen. Catharina visar hur man kan använda grönsaker och örter på ett roligt, vackert och dekorativt sätt. Det går naturligtvis att beställa ingredienser och få med sig instruktioner hur man dukar upp på samma sätt hemma.

På fredagen gästar Monika Ahlberg MatHems monter kl. 13 och kan bland annat berätta om sin matkasse hos MatHem – Monika Ahlbergs matkasse.

MatHems nutritionist Julia Olsson finns i montern under lördagen och kan berätta om hur MatHem arbetar med Familjematkassen.

På söndag gästar Monika Ahlberg  MatHems monter kl. 11 samt kl. 14.30 ännu en gång.

MatHem ställer ut i monter B07:13.

Om MatHem.se
MatHem.se är ett av de ledande e-handelsföretaget som har en komplett matbutik på nätet och erbjuder matleverans hem till dörren med egna kylbilar för att säkerställa obruten kylkedja. MatHem.se är i dag det enda företaget i branschen som kombinerar en komplett livsmedelsbutik på nätet och abonnemang på färdiga matkassar med återkommande innehåll, recept och tillägg av olika varor samt vin. Företaget finns i dag i Stockholm , Uppsala, Malmö, Lund och Helsingborg. MatHem.se blev 2010 utsedd till Sveriges Bästa matbutik på nätet.