Gå direkt till innehåll
Välkommen till Mind Academy 2.0. Nu med över 200 instruktions-videos och en helt ny kursmodul!

Gå 2, betala för 1 hos mig på Mind Academy!

Den ultimata sommarpresenten till dig själv + en vän: En hjärna i absolut toppform och ett verkligt mästarminne! Ett mer spännande och användbart sommar-äventyr går knappast att hitta.

Vi drar nu igång ett sommar-erbjudande på min online-utbildning Mind Academy. 60 lektioner med färdiga övningar och nu över 200(!) videogenomgångar för den som vill gå hela vägen och träna upp sin hjärna precis på samma sätt som jag gjorde. Här nedan kan du läsa kommentarer från deltagare efter de olika lektionerna.

Om ni är 2 som anmäler er innan 31:e juli 2021, betalar ni endast för 1 person. Utbildningen är helt utan tidsbegränsning, så du kan anmäla dig nu till det billigare priset och köra igång (även långt) senare när du har tid. I kursen får man alltid svar på sina frågor och feedback/coachning av högsta kvalitet, så du behöver aldrig köra fast.

Mer info och anmälan här:

Det här är den mest effektiva hjärnträningen du kan hitta för mätbara resultat i vardagen. Jag har drivit denna utbildning online sedan maj 2009 (då under namnet Svenska Minnesskolan), och det har hittills aldrig dykt upp något alternativ som kunnat visa på i närheten av liknande super-resultat.

Vid frågor om Mind Academy när du inte hittar svaren på hemsidan, är du välkommen att maila victor@mindacademy.se, eller ringa mig direkt på 070-4401679.

Jag och Victor på Mind Academy önskar dig en riktigt härlig sommar!

/Mattias

Hjärnträningsexperten som lyfter dina vardagsprestationer till oanade höjder!

Mattias Ribbing är hjärnträningsexpert, trefaldig svensk mästare i minne och internationellt utsedd till Grandmaster of Memory. Han är författare till fyra böcker om hjärnan och lärande som alla är utgivna av Bonnier med över 80 000 sålda exemplar och han förekommer regelbundet som expert i media.

Som föreläsare har Mattias anlitats av Harvard Business School och genomfört föreläsningar i New York, Los Angeles och Chicago. Han föreläser regelbundet runt om i Sverige med kunder som innefattar Skolverket, Ericsson, Tele2, PwC, Jordbruksdepartementet, Säpo, Trafikverket, Proffice, Räddningstjänsten, Novartis etc.

Kloster 202
776 98 Garpenberg