Fyra studenter har nu blivit 24 600 kr rikare

Bland höstens CSN-kort och Mecenatkort finns tio gyllene vinnarkort som ger innehavarna en vinstsumma på 24 600 kr. Allt studenterna behöver göra för få chansen att vinna är att aktivera sitt kort på csn-kortet.se eller mecenat.se. Nu har vi hittat fyra av de gyllene vinnarkorten.

De fyra som vinner vardera 24 600 kronor är

Matilda från Gimo som pluggar på gymnasiet
Emma, som läser juridik på Uppsala universitet
Siri från Kimstad som pluggar på gymnasiet
Elin som läser engelska på Växjö universitet

Inte oväntat kom det många glada utrop när vi meddelade vinnarna. "Perfekt, då kommer jag ta körkort för en del av pengarna" och "jag tror att jag kommer åka till Brasilien på en skön semester" var några av kommentarerna.

Ännu återstår sex vinnarkort som kommer ge lika många studenter 24 600 kr. Dessa kommer att presenteras under hösten.

För mer information kontakta:
Jonas Levin, VD, Mecenat AB
jonas.levin@mecenat.se

Flera av världens starkaste varumärken använder Mecenat som samarbetspartner kring sina studentrabatter. Vi ger ut Mecenatkortet och CSN-kortet till Sveriges studerande. Under läsåret 2008/2009 skickar vi ut 1,3 miljoner kort till studerande från första årskurs på gymnasiet till sista termin på universitet och högskola.
CSN-kortet ges ut på uppdrag av CSN och Mecenatkortet ges ut i samarbete med Sveriges studentkårer. Korten bevisar att du är student och berättigar till tusentals rabatter över hela Sverige. Mecenat är ett helägt dotterbolag till Studentuniverse.com Inc som har sitt säte i Boston USA.