Mecenats besök på campus är populära bland studenterna

Mecenat Touchdown åker på turné till 10 campus

Samtidigt som studenterna återvänder till campus för ett nytt läsår drar Mecenat ut på sin årliga turné. Mecenat Touchdown har premiär idag när vi hälsar alla studenter i Uppsala välkomna till premiärdagen. Vi kommer besöka totalt 10 campus runt om i Sverige där studenterna får möjlighet att träffa Mecenat och ett urval av våra partners.

Årets Mecenat Touchdown har sällskap av en bred mix av partners. Chromebook, Samsung, Lidl, Unionen, Lyko, ICA, Bokus, EF Education, Comviq och OLW följer med och presenterar produkter och tjänster som studenterna ofta efterfrågar.

Det blir som vanligt en massa aktiviteter och tävlingar för studenterna. ICA delar ut matkassar och Lyko har med sig beautybar med nagellack. Samsung har en klomaskin full med deras produkter, bland annat hörlurar och bärbara projektorer, som studenterna kan försöka få grepp om. De kan också tävla om ryggsäckar från DB Journey och vi bjuder på snacks från OLW i vår lounge.

Vi har även spännande erbjudanden från Apple, Logitech och SvD som medverkar på den digitala delen Mecenat Touchdown.

Vi har öppet 9-15 på alla campus och ni kan träffa oss här:
28/8 Uppsala universitet - Ångströmska
29/8 Stockholms universitet - Frescati
30/8 Kungliga Tekniska högskolan - Fontänen
4/9 Karlstads universitet - Huvudentrén
5/9 Örebro universitet- Prismatorget
7/9 Chalmers tekniska högskola - Teknologgården
8/9 Jönköping University - Biblioteket
11/9 Högskolan i Halmstad - Hus X
12/9 Malmö universitet- Kårhuset bassängkajen
13/9 Lunds universitet

Vill du ha mer information om Mecenat Touchdown eller besöka oss på plats?
Kontakta Malin Lövberg på telefon 0702 95 36 55.

Vi förmedlar Mecenatrabatter till studerande, alumner och 55+. Vi kommunicerar regelbundet med drygt 2,5 miljoner medlemmar.
Genom Mecenat studentrabatter, Mecenat Alumni,
Seniordays och finska Frank Students, erbjuder vi rabatter för att underlätta vardagen och få pengarna att räcka längre. Samtidigt utvecklar vi kommunikationsvägar och bygger engagemang för våra partners. Flera av världens starkaste varumärken använder Mecenat för sin kommunikation.