MediaAnalys blir Business Partner till Svensk Distanshandel

MediaAnalys meddelar idag att man har anslutit sig som Business Partner (BP) till Svensk Distanshandel (SDh).

- Det ska bli spännande att se hur vi tillsammans med SDh kan utveckla distans- och e-handeln ytterligare, säger Kalle Blohm, marknadschef på MediaAnalys.

Svensk Distanshandel organiserar de flesta distans- och e-handelsföretagen i Sverige. Sedan april 2008 är även Trygg e-handel en del av organisationen. För att ytterligare kunna utveckla branschen, och därigenom skapa tillväxt, arbetar SDh tillsammans med olika Business Partners genom bland annat informations- och kunskapsutbyte, tillgång till varandras nätverk samt gemensam affärsutveckling.

För närvarande har SDh över 100 seriösa och ekonomiskt stabila leverantörer inom distans- och e-handelsbranschen som Business Partners.

För mer information kontakta:

Kalle Blohm, Marknadschef MediaAnalys
kalle.blohm@mediaanalys.se

• trygg ehandel
  • trygg e-handel
  • svensk distanshandel
  • sdh
  • kalle blohm

MediaAnalys är ledande i Sverige inom internetmarknadsföring. MediaAnalys har hjälpt fler än 3800 företag att få nya kunder via nätet, och i synnerhet via sökmotorerna såsom Google och Yahoo.MediaAnalys vision är att vara den självklara partnern när det gäller sökmarknadsföring i Norden, såväl för stora som små företag.