MediaAnalys blir Certifierad partner till Google

MediaAnalys, med huvudkontor i Kalmar, meddelar idag att bolaget är godkända inom Googles nya Adwords Certified Partner Program.

"Vi är självklart väldigt stolta över vår certifiering, det visar att MediaAnalys levererar högsta möjliga kvalité inom produktområdet Google Adwords" säger Henrik Zobal, VD på MediaAnalys

I Sverige innebär samarbetsprogrammet bl a:

* utvecklat utbildningsmaterial för att underlätta för byråer att följa utvecklingen av ny funktionalitet inom Googles produkter
* högre krav på byråers anställda vad gäller de test som krävs för att uppnå certifiering
* s k Advanced-level examen för att testa praktisk kunskap och best practice rörande sök, displayannonsering, rapportering och analys
* redesignad ’Certified Partner’-logga med en ’click to verify’ länk för att ge potentiella annonsörer direktaccess till byråns partnersida

För mer information, vänligen kontakta:

Henrik Zobal, vd, MediaAnalys +46 480 780811
Kalle Blohm, marknadschef, +46 480 780837

• ppc
  • sponsrade länkar
  • google adwords
  • adwords certified partner

MediaAnalys är ledande i Sverige inom internetmarknadsföring. MediaAnalys har hjälpt fler än 3100 företag att få nya kunder via nätet, och i synnerhet via sökmotorerna såsom Google och Yahoo.MediaAnalys vision är att vara den självklara partnern när det gäller sökmarknadsföring i Norden, såväl för stora som små företag.