MediaAnalys firar in nyåret med kunduppdrag 3700

MediaAnalys gör en fin avslutning på 2011 genom att ingå avtal med Körkortsjuristen och därmed få utföra sitt 3700:ade kunduppdrag. Körkortsjuristen har beslutat att utveckla sin synlighet inom sökmarknadsföring och där är MediaAnalys en viktig del.

Körkortsjuristen är ett enmansföretag som grundades för nästan tre år sedan av Klas Törnqvist. Törnqvist agerar biträde i körkortsmål det vill säga mål som innefattar körkortslagen och körkortsförordningen. Han kan både upprätta yttrande eller överklagande i ditt specifika körkortsärende.

”Det är viktigt för oss att ha attraktiva erbjudanden för alla företag. Oavsett företagets storlek eller omsättning ska vi kunna leverera produkter som passar. Det ska bli spännande att följa Körkortsjuristen utveckling på sökmotorerna ”, säger Henrik Zobal, VD på MediaAnalys.

För mera information kontakta VD Henrik Zobal på 0480-780811 eller henrik@mediaanalys.se

• sökmarknadsföring

MediaAnalys är ledande i Sverige inom internetmarknadsföring. MediaAnalys har hjälpt fler än 3700 företag att få nya kunder via nätet, och i synnerhet via sökmotorerna såsom Google och Yahoo.MediaAnalys vision är att vara den självklara partnern när det gäller sökmarknadsföring i Norden, såväl för stora som små företag.