MediaAnalys medverkar på easyFairs Internet Expo 20-21 januari

Den 20 – 21 januari är det dags för easyFairs INTERNET EXPO på Svenska Mässan i Göteborg.
Easyfairs ICT är Sveriges ledande branschmässa inom IT och marknadsföring och för tredje året i rad väljer MediaAnalys att medverka.

“En nyhet för i år är att vi fått förfrågan om att genomföra ett seminarie på mässans stora scen. Det känns oerhört roligt och stimulerande att få bjuda alla mässbesökare på vår kunskap och kompetens. Detta visar på styrkan i vårt erbjudande och varumärke ” säger Kalle Blohm, Marknadschef på MediaAnalys.

Välkommen till att lyssna på på seminariet "Från synlighet till konverterande kund" den 20/1 kl 15:15. MediaAnalys monter återfinns vid D01:02. Mer info om mässan samt detaljerat seminarieschema finner du på http://www.easyfairs.com/sv

• digital marknadsföring