Friidrottens svenska världsstjärnor på Påskbergsvallen i Varberg 15/7.

FOLKSAM GRAND PRIX TILL VARBERG 15/7

Måndag 15 juli har Varbergs GIF Friidrott nöjet att bjuda in till riktig friidrottsfest - Varberg Friidrott Grand Prix på Påskbergsvallen.

Varberg Friidrott Grand Prix kommer att gå av stapeln mitt i ett myllrande sommar-Varberg. Som arrangerande förening är Varbergs GIF friidrott mycket stolta över att vara första ambulerande orten inom Folksam Grand Prix galaserie utöver ordinarie platser Karlstad, Sollentuna och Göteborg och ser fram emot att få bjuda in alla att uppleva en friidrottskväll i världsklass.

Flera av Sveriges bästa friidrottare kommer finnas på plats. Tex Daniel Ståhl (får vi se ett nytt världsrekord???), Angelica Bengtsson och Fanny Roos. Dessa ställs mot ett internationellt motstånd och här man möjlighet att följa tävlingen live på plats i Varberg.

Den 15 juli är det alltså dags för Varberg som arena och vi hoppas såklart att alla vill vara med och fylla läktarna på Påskbergsvallen denna kväll.

Passa också på att träffa Mediateknik på plats i vår monter. Tävling med fina priser och möjlighet att ställa frågor om våra tjänster via fiber såsom Internet, WIFi, TV, kamera m.m.

Som operatör från Varberg är det en självklarhet att stödja Varbergsidrotten. Vårt sätt att ge något tillbaka.

Välkomna!