Snart är det dags för årets största vårtecken-Liseberg öppnar!

LIVESTREAM FRÅN GOTHIA TOWERS ÖVER LISEBERG

Följ aktiviteten på 100-års jubilerande Liseberg, live från taket på Gothia Towers. MEDview ger dig en härlig översikt över nöjesfältet och dess omgivning. Lördag den 22:a april kl 12.00 öppnar portarna upp.

MEDview-kameran är installerad i samarbete med Gothia Towers och visar upp hotellets fantastiska placering. Det unika läget, mittemot Liseberg och precis vid knutpunkten Korsvägen, gör att det från hotellet är gångavstånd till Göteborgs alla sevärdheter, evenemangsarenor och till stadens restaurang- och shopping-utbud. På bara några minuter tar man sig till Liseberg, Universeum, Ullevi, Scandinavium, Avenyn, Göteborgs Konstmuseum, Trädgårdsföreningen med mera.

Här bor man i något av tre ikoniska torn med 1200 rum som erbjuder fantastisk utsikt över staden. Rummen inkluderar allt ifrån bekväma enkelrum, rymliga familjerum till lyxiga sviter. Här finns också ett flertal restauranger och barer med olika inriktningar för alla smaker.

MEDview är en livestreamtjänst från Mediateknik som även tillhandahåller Internet och AI baserad kameraövervakning. Besök Mediateknik på www.mediateknik.net.

Nedan finner du länkar till livestreamen.