VI ÄR MED. ÄR NI?

VI ÄR MED. ÄR NI?

Mat är en mänsklig rättighet. Trots det dör människor runtom i världen varje dag till följd av undernäring. Omkring var tionde människa vet inte när eller vad de kommer att äta nästa gång. Genom Musikhjälpen 2023 kan alla vara med och bidra till kampen mot hungern.

För sjunde året i rad kommer Fantastiska Underhållnings Bandet under ledning av Calle Karlsson att arrangera Varberg för Musikhjälpen. Alla intäkter går oavkortat till Musikhjälpen. Vår ambition är också att locka Musikhjälpen till Varbergs torg.

Kända och mindre kända artister kommer att samsas i "glasburen" tillsammans med en rad intressanta gäster den 15-16 december på Varbergs Stadshotell & Asia SPA. Eventet livestreamas på Youtube.

I år siktar vi på att slå alla tidigare rekord och verkligen bidra. För detta behöver vi ert stöd. Hjälp oss att sätta Varberg på kartan i en sak som betyder så oerhört mycket - att bidra i kampen mot hungern.

Vi har tagit fram 4 olika paket. Välj ett av dessa och låt ditt varumärke synas i rätt sammanhang.

-Guldsponsor Pris 25000:-. I paketet ingår möjlighet att lämna check i buren. Företagsnamn nämns av programledare vid flera tillfällen. Stor plats i HN:s tackannons. Stor plats på digitala skärmar. Programledaren berättar regelbundet om företaget, dessutom visas guldsponsorer i pauserna.

-Silversponsor Pris 10000:-. I paketet ingår möjlighet att lämna check i buren. Företagsnamn nämns av programledare vid flera tillfällen. Stor plats i HN:s tackannons. Plats på digitala skärmar.

-Bronssponsor Pris 3000:-. I paketet ingår att företagsnamn nämns av programledare. Plats i HN:s tackannons. Plats på digitala skärmar.

-Musikhjälpens vänner Pris 500:-. Både för företag och privatpersoner som vill stötta Varberg för Musikhjälpen och bli omnämnda på vår hemsida.

För mer information och medverkan, besök : https://mhvarberg.se/sponsorpaket eller kontakta calle@lajet.se

Arrangemanget Varberg för Musikhjälpen är möjligt tack vare engagemang från Varbergs Stadshotell & Asia SPA, Vertiseit, Hajen & Kvantum, Amplified Medborgarskolan, Varbergs Kommun NOD, Antons Musik, Stoner Hill, Campus Varberg, Recordia, Mediateknik samt naturligtvis Calle Karlsson och Fantastiska Underhållningsbandet.