Premiär MEDguard

Premiär MEDguard

Pressmeddelande

MEDguard: Säkerhet för entreprenad. Motverkar arbetsplatsolyckor, stöld och sabotage. Premiärvisning på Entreprenad Live i Härryda 7-9 september. Den årliga händelsen för bygg- och entreprenadbranschen

Norsecraft är stolta att presentera lanseringen av MEDguard, den senaste innovationen inom maskinsäkerhet. MEDguard använder avancerade AI-sensorer för att skydda på dagen och vakta på natten och är en banbrytande lösning för att öka säkerheten på entreprenadmaskiner.

MEDguard kan enkelt installeras på alla typer av entreprenadmaskiner och erbjuder en ny nivå av skydd och övervakning. Denna innovativa AI-teknologi hjälper till att förebygga olyckor och stöld genom att reagera på potentiella faror i realtid och kan vara till stor nytta för entreprenadföretag som strävar efter att förbättra säkerheten på sina arbetsplatser samt förhindra stöld och brott nattetid.

Under Entreprenad LIVE kommer MEDguard att visas upp för första gången i Norsecrafts monter. Besökare kommer att ha möjlighet att se hur denna banbrytande teknologi fungerar och lära sig mer om dess fördelar för branschen.

Entreprenad LIVE är en årlig händelse som samlar ledande aktörer inom bygg- och entreprenadsektorn för att visa upp de senaste innovationerna och möjligheterna inom branschen. Årets evenemang äger rum den 7-9 september och förväntas locka besökare från hela landet.

För mer information om MEDguard och dess lansering på Entreprenad LIVE, vänligen kontakta:

Norsecraft Geo, Tel: 0771-232430, info@norsecraftgeo.se

Press Release

MEDguard: Construction Safety. Prevents workplace accidents, theft, and sabotage. Premiering at Entreprenad Live in Härryda from September 7-9. The annual event for the construction and contracting industry.

Norsecraft is proud to announce the launch of MEDguard, the latest innovation in equipment safety. MEDguard utilizes advanced AI sensors to provide protection during the day and vigilance at night, representing a groundbreaking solution to enhance the safety of construction equipment.

MEDguard can be easily installed on all types of construction machinery, offering a new level of protection and surveillance. This innovative AI-technology helps prevent accidents and theft by reacting to potential hazards in real-time, making it invaluable for construction companies striving to enhance safety at their worksites. And protect from theft and sabotage during nighttime

During Entreprenad LIVE, MEDguard will be showcased for the first time in the Norsecraft booth. Visitors will have the opportunity to witness how this groundbreaking technology operates and learn more about its benefits for the industry.

Entreprenad LIVE is an annual event that gathers leading firms in the construction and contracting sector to showcase the latest innovations and opportunities in the industry. This year's event takes place from September 7th to 9th and is expected to attract visitors from across the country.

For more information about MEDguard and its launch at Entreprenad LIVE, please contact:

Norsecraft Geo, Tel: 0771-232430, info@norsecraftgeo.se

Entreprenad Live arrangeras vid Landvetter

Adress:
Entreprenad Live (Samgräv Recycling)
Grepetjärn 101
438 92 Härryda

På riksväg 40, tag av vid avfart 78, Ryamotet, följ sedan skyltningen till mässan

GPS-koordinater:
Latitud: 57.680228075846905