Torsby Biltjänst vann utmärkelsen årets MekoPartnerverkstad

Motivering: Med en verkstadsägare som är både entusiastisk och drivande för att utveckla sin verkstad och som tar väl hand om sina kunder samt är en inspirationskälla för andra MekoPartnerverkstäder.

Mekonomen Award-juryn utsåg vinnaren utifrån parametrarna kvalitet, kundservice och affärsmässighet. Engagemanget blev avgörande bland tuff konkurrens enligt juryns ordförande Stig
Tornell, vd för Mekonomen Sverige.

”Vårt MekoPartnerkoncept består av ett rikstäckande verkstadsnät med lokal närvaro och hög
personlig service. Att utse en vinnare bland våra många duktiga verkstäder är inte lätt, engagemanget
hos gänget i Torsby blev avgörande. Ett stort grattis till teamet på Torsby Biltjänst till välförtjänt vinst!”, säger Stig Tornell.

• Detaljhandel

• fordonsbranschen
  • kvalitetsmärkningar & utmärkelser

Mekonomen gör billivet enklare. Det gör vi genom ett brett och lättillgängligt utbud av prisvärda och innovativa lösningar och produkter för konsumenter och företag. Vi är Nordens ledande bilservicekedja med egen grossistverksamhet, butiker och verkstäder. Tillsammans med MECA och Sørensen og Balchen är vi en del av Mekonomen Group.

Madeleine Westerling

Presskontakt Kedjechef Mekonomen bilverkstad +46 (0) 8 464 00 00